3 Ocak 2011 Pazartesi

Yazmak istedim ve ne hakkında yazacağımı bilmiyorum şu an. 
Sabah 8.16 idi tam. Uyandığımda yani. Okula gidiyorum diye evden çıkıp Burger King'de takılmak hiç adil değil oysa ki. Emre'nin "Donduk" mesajını başka numaralardan almak da. Evet çünkü çok boş insanlarızdır. O değil de haftasonumu Damla'sız geçirdim. Ne yapacaktım ya oturup coğrafya çalıştım biraz film falan izledim. Sıcak şeyler iyidir de ben kahve sevmem. Çay içtim zaten. Bilgisayarın pilini kırdım. Kapanıp duruyor. Hava resmen pembe. Google Chrome'den nefret ediyorum. Tarayıcıya bile nefret besleyebilecek potansiyeldeyim bugün. Bir yere düşüp kafamı yarmak istiyorum. Telefonumun gelen kutusu boş. Para falan biriktiriyorum. Amaçsız.

Paragraflar birbirinden alakasız biçimde diziliyor. Hiç iç açıcı yazmıyorum. Şu an dinlediğim şarkı da çogzel. Ama burada söylemeyeceğim.
Keşke coğrafya çalışsam.

Resmen ruhen ve bedenen acı çekiyorum şu anda. Geçirdiğim en yorucu pazartesilerden biriydi. Uyduruk dizi müziklerine bile gözlerim doluyorsa bende bi sikkoluk mevcut. Şu ara bana çok duygusalsın deseler kabulümdür.
Şu ara noktalama işaretleri de pek umrumda değil zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder