3 Şubat 2012 Cuma

Anlayamadığınız birkaç şey var.


  • Hayatımda kimseyi ulaşılmaz görmedim. Bir keresinde bir adam bana "İstediğin herkesi elde edemezsin" demişti. Onu da elde ettim.
  • Aklımın başıma gelmesi için daha kaç kez yüz üstü bırakılmam gerekiyor bilmiyorum.
  • Canımı yaktığı anda karşımdakinin zaaflarıyla oynayacak kadar vicdan sahibi değilim.
  • Hiçbir zaman hissetmediğim gibi yaşamadım.
  • Sevgiye muhtaç bir insan olmadım.
  • Sigara içmeyi yeni öğrendim.
  • Kendimi, duygularımı yaşayabildiğim en uç noktalarda yaşayarak kahrediyorum.
  • "Baba" ne demek bilmiyorum.
  • Adımın yanlış telaffuz edilmesinden nefret ederim.
  • Suratına boş bir bakış atıyorsam ve sol kaşım 3 saniyeden fazla havada kalıyorsa bu ciddi anlamda korkman gerektiğini gösterir.
  • Sadece beş dakika konuşarak insan ağlatabilirim.
  • Yazıyorsam mutsuzumdur.
  • Mutsuzsam olduğumdan iki kat daha güçlüyümdür. Çünkü gözüm dönmüştür ve kaybedecek bir şeyim olmadığını düşünürüm.
  • Birine veya bir şeye küfrediyorsam bu sevgi belirtisi değildir. Ciddi anlamda küfrediyorumdur.
  • Düşündüğünüzden daha fazla bencil ve ukala olduğumdan eminim.
  • Ciddi anlamda rahatsız olduğumu da kabul ediyorum.
  • Sanırım götüm de dediğiniz kadar kalkık.
  • Öptüm.

5 yorum:

  1. idolümsün yemin ederim senin kadar orjinal bi insan daha tanımadım negiiiiz

    YanıtlaSil
  2. benımle cıkar mısın?

    YanıtlaSil
  3. sen de benden fenaymışsın ^^

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil